Wednesday 6 June 2012

cintA DATang TanPA diUNDanG



assalamualaikum.. tajuk entry arini agak poyo sikit.. tapi itulah kejadian yang sering berlaku di alam reality… aku ada terbaca satu quote ni masa tengah syok bercicit (tweet~ tweet~) ..

“He ignores you, but you like him. He does nothing, yet you fall for him. You miss him, even though you know he has never thought about you…”

Bila aku bace quote ni, datang ilham dari kepala lutut ni nak mececeh kejap kat blog aku yang warna warni bak lampu lip lap lip lap hari raya tu… hahaha… ayat ni pun aku post kat status fb .. :D aku pernah merasa pengalaman macam ni.. jatuh cinta pada orang yang salah, mungkin… dia tak pernah buat apa2 pun untuk aku, tapi suddenly! Aku tangkap cintan dengan dia… sebab? Aku pun tak dapat nak kenal pasti puncanya.. sebab macam tajuk entry tu la.. “CINTA DATANG TANPA DI UNDANG”.. part paling bestnye si dia tu boleh buat tak tau je… buat macam tak hadap langsung~ aduhh sakinya hati, limpa, paru dan saraf2 dalam badan ni.. tapi bukan salah dia jugak kot sebab macam ayat atas tu “He does nothing”.. habistu sape yang harus dipersalahkan?? Tak kan nak salahkan takdir pulak kan? Nak salahkan hati? Laaaaagi tak patut… pfftt~ fenin ~,~

No comments: