Sunday 25 November 2012

it JusT HappeN!


assalamualaikum semua.. lama tak mengupdate blog yang dah bersawang ni.. busy lah katakan.. hahaha.. sepanjang tak mengupdate ni banyak betul kejadian dalam hidup aku.. haihhh.. (ehh xbaik mengeluh) semuanya bermula di UMSKAL.. dan berakhir di sini juga.. kisah pencarian mr. right aku pun dah berakhir...

kenapa?? mungkin sebab aku terlalu mencari mr.right sedangkan aku tau tak ade yang sempurna dalam dunia ni.. dulu aku tak ready untuk buka hati ni.. tapi bila aku dah ikhlaskan hati untuk beri peluang, aku terus, dan terus, dan terus dilukai.. ujian apakah ini?? tapi aku redha.. sebab kesedihan yang aku dapat sekarang mungkin ada hikmahnya untuk masa hadapan nanti.. cepat atau lambat.. akan tertunjuk juga...

patah hati? kecewa? putus cinta?  hahaha.. apa pun istilahnya, benda tu tetap sama.. melibatkan hati dan perasaan.. tapi takpe.. aku fikir positif.. ape yang aku fikir?? ABAH :) sekarang fokuskan belajar.. aku sedang mencorakkan masa depan sendiri.. nak tau ape?? hehehe... shhhhhhhhhhhhhhhhhh~~~

No comments: