Tuesday 3 January 2012

aRTis2 di UMS

hai kawan kawan kawan kawan kwan~ ramai betol kawan kan?? hahaha.. haa.. lupe nak ucap.. thanks pada yang sudi nak follow blog tah pape ni.. ngeeee~ korang memang cool beb!! haaa... topik kita pada hari yang mulia ini, suasana bilik yang gelap bersama sound effect kilat dan guruh.. aku nak story moryy merry molly kat korang tentang "ARTIS-ARTIS DI UMSKAL" whoohaa.. hot settap tokkk~ okey.. lets sotat (start) !!



HAH!! sape ni?? teka! teka!! haha.. ni la Mohd Syafie bin Naswip a.k.a mukhsin! alaaaaaa.. xkan xkenal... cite MUKHSIN tu! yang sape eak pengarah dia... err... haa! yasmin ahmad! haa.. nak diadikan cerita.. mamat ni ade la beberapa kelas tu same ngan aku n the geng.. fuhh skali pandang.. sejibik!! oh.. i mean.. sebijik!! comei ngoi~ geram tengok.. hahaha.. x pasal jadi peminat fanatik kan.. da la semalam termemalukan dri depan dia.. leh terpanggil nama MUKHSIN kuat2.. ahh sudah.. dia pandang sambil tersengih2 macam kerang busuk~ hahaha..mesti dia tau kan muka dia mcm syafie? :p


ZAHID AF2.. haaa.. ade ke yang xkenal mamat ni?? hahah... budak yang muke seghuper (serupa) err..siket laaa.. macam zahid ni.. budak course aku.. sebenarnya mula2 lebih pada nak mengusik.. biasa la.. aku n the geng kan suke sakat budak2 lelaki (certain je ok).. hahaha.. mamat tu da berbini da.. xnak kacau2 sangat.. tapi setiap kali jumpe dia mesti cakap "EHH! ZAHIDDD~ NAK SIGN~ " sambil tujuk kat lobang idungg ^OO^.. hahaha.. jahat ke? mana ade.. nakal je. :p lagi pun budak tu sporting la.. dont worry worry... 





ASYRAF MUSLIM?? whoohaaaaaaaa!! kacak bergaya menarik tertarik ko memang de boom! hahaha.. ape pandang2? boyfren aku ni.. grrrrrr... hahahaha... ni artis ke 3 kat ums ni.. accly.. muke budak tu x seruper pon ngan asyraf ni.. kitorang bagi title "ustaz amirul" sebenarnya... sebab nak kalis bagi dia x prasan kitorang suka sebut2 nama dia.. haha.. kitorang suke sebut bukan sebab kitorang suka kat dia.. tapi sebab nak sakat amimie tu haa... nampak je budak tu terus masing2 "ami. ami.. jodoh ko mai da tu" hahaha.. sebabnya? di mana ada ami.. di situ ade budak tu.. x ke jodoh namanye tu?hahahaha




hoolaahoiii!! JGS!! hahaha.. haaa... sebenarnye JGS xde kat ums ni.. tapi budak yang perasan hensem n hot yang cakap dia tu mcm JANG GEUN SUK! dia tu?? humpp!! janggotsok yela.. perasan hebeh...eii tolong laaaa.... bukan nak kutuk ke ape la.. tapi kena la cermin diri sendiri siket.. adeiiiiiii~ xtau nak kata ape la.. biar lah dia dengan hidup dia.. aku ngan hidup aku... dah la buatt aku jadi x suke K-POP.. sebab dia la... humpppp!!!!!!!!!!




BLACK AND WHITE.. haha.. ni black mentor la ngek... alaaaa.. yang nyanyi lagu "AKU RINDU SAYANG MAK KO" tu..... siang dan malamku kini menjadi satu ueee~ hahahahaha... mamat yang muka macam black ni aku jarang jumpe... tapi ade la beberapa kali la terserempak.. muke xde la sejibik! ohh.. sorry again.. i mean.. sebijik! dengan black mentor ni.. tapi ade iras2 la siket... gaya pon nt bad laaa... boleh tahan lagi dari si janggotsok tadi tu..hahahaha...sabo ajelah~








haaa... buat masa ni.. ni je antara muka2 artis yang aku jumpa kat umskaL ni.. ape? poyo?? eleh.. korang ade ke?? xde kannnnn~ hahaha :P

*p/s kalau ade lagi nanti aku update lagi ok :) ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

1 comment:

Unknown said...

JGS.....grrrr...gong