Wednesday 11 January 2012

ohh LElaKi!

i adore u <3 *kihkihkih~

hye all! tiba masa untuk mengupdate belog teddycumeyl ni~ ngeeee~ hahaha.. okey.. topik kita hari ini ialah
''OH LELAKI~"
Lelaki.. oh lelaki.. susah sangat nak di fahami.. macam2 kerenah lelaki zaman sekarang ni kan (zaman dulu xtau la cane.. xlahir lagi) lebih-lebih lagi sejak aku masuk ke alam U ni.. macam2 spesis lelaki yang aku jumpe.. nak tau ape spesis2 lelaki kat UMS ni?? haaa~ lets start!! :p



LELAKI KACAK :
      OMK! Lee Min Ho ade kat ums ke?? hahaha.. xde la.. contoh je ni~ :p okey.. aku nak tanya kat korang ea.. kalau korang nampak mamat kacak, ape yg korang fikir?? mesty persepsi korang "aww..kacaknye.. bergaya.. mesti dah ada gf.. melepass~" atau "woooo.. hemsem doe mamat ni.. mesti playboy ni..awek ramai punye ni.." hahaha.. betol x? jangan nak bohong la kalau korang kate x.. sebab aku pun fikir macam tu gak.. haha.. memang aku admit.. aku tgk mamat2 hensem + kacak kat sini semua dah berpunya.. ade certain2 tu siap date lagi kat cafe.. xpun kat bawah pokok taugeh.. tanggapan yang aku nyatakan kat atas nun terbukti la.. sebab sampai sekarang aku x jumpe g lelaki hensem @kacak @ bergaya single lagi~




LELAKI PERASAN KACAK -,-"
hahaha.. yang ni paling ramai la kat sini.. jenis mamat2 yang pandang pompuan asyik nak cotrol macho je.. padahal muke? aku bukan nak memperlekehkan lelaki yang x hensem.. bukan nak kutuk.. tapi aku skarang tengah berdepan dengan situasi dengan orang yang macam ni la.. muke x seberapa.. tapi mengaku hot.. usha je mane2 pompuan.. padahal dah ada gF.. hey.. xfaham kadang2.. lelaki2 macam ni selalu rasa yang diorg ni jadi perhatian semua pompuan.. hakikatnya?? -,-"






LELAKI KATANG  :p
jangan terpedaya dengan gambar ni ye.. malik noor xde dalam UMS ni.. hahaha.. haaa..cakap pasal lelaki katang ni.. aku ngaku.. ble nampak je mamat yg badan berotot2 ni (mana ade manusia yang xde otot kan) mesti automatik keluar suara "wooooooooooo~katang tokk~" hahaha... tapi xde lah cakap kuat2 kan... mau kene lenyek dengan tuan punya badan nanti :p haha.. lelaki maccam ni memang smart beb... lagi2 kalau baru keluar dari gym kan.. aww... tergoda~ hahahaha (gatal :p)
tapi xde lah sampai niat nak jadikan laki.. suke2 gitu je... main2~ :p




LELAKI STYLO 
BRAD PITTT PITTTT~ hahahahaha.. style gile la mamat ni.. ngeee~ geram tengok~ :p hahaha.. ramai student UMS ni yang stylo... baik yang x hensem pon boleh nampak hensem kalau pandai bergaya.. maksud bergaya aku.. xsemestinya nak pakai barang brand je.. bukan la.. means.. yang pandai jaga kekemasan diri.. kemas je setipa hati.. fuhh.. sedap mata nak pandang kan.. :)lagipun.. orang kata.. penampilan menggambarkan diri seseorang.. xtau la betol ke x kan.. maybe certain2 tu betul la.. tapi x semua lelaki stylo ni kemas sebenarnya.. sapa tau kalau seluar jeans yang dia pakai tu xpernah bercuci sejak beli kan? ehee... 




LELAKI BER-MAKE-UP
xsemua lelaki ber-make-up ni mak nyah tau.. ada lelaki yang make up sebab nak jaga penampilan diri.. tapi seriusly.. aku x suke lelaki yang ber-make-up macam perempuan.. eyyy~ tolonglah.. kalau setakat pakai bedak ngan pelembap bibir tu xkesah la.. ni siap nak berblusher.. eye shadow.. mascara.. eyukkkkkkkk~ bukan niat nak mengata.. tapi tu dah kira menyerupai perempuan kan????


ahaaa.. okey.. buat masa ni.. ni je jenis2 lelaki yang aku ingat nak cerita.. kalau u all ada tambahan, jangan malu malu.. jangan segan segan... come to mama.. hahaha.. post je kat komen.. okey dear? daaaa~


*p/s persepsi aku pada lelaki2 yang dah berumur 17 tahun dan ke atas adalah agak mustahil kalau diorang kata diorang still single... :) 

No comments: