Friday 1 June 2012

WisH LisT yg taK akaN teRCapaI



Ulang tahun xlama lagi.. wish list utk ulang tahun ke 20 tahun dah buat dari tahun lepas sebab target sambut birthday kat rumah.. tapi boleh pulak tersangkut kat Labuan lagi time tu nanti… masa final pulak tu.. huhh~ nasib badan…. Ape wish list aku? Actually~~~

1) Aku nak tiup 20 batang lilin.. sebab? Ni bukan sebab kerja syirik or pape ok.. ni Cuma salah satu yang aku nak sebab bila umur aku dah meningkat 21 @ 22 @ 23 tahun, nnti tak best dah.. mesti lilin kat kek birthday 3 batang, 4 batang je.. (21 tahun= 2 batang lilin besar, 1 batang lilin kecik)
2)Aku nak lepaskan 20 belon gas kat langit… sebab ape? Entah.. sebab aku suke belon kot.. hahaha
3) Nak lady bird cake yang kat secret resepi tu.. sebab akak aku (bika) dah janji nak belikan kek tu tahun lepas..tapi tak dapat :’(
4)Nak beli kaktus kecik.. nak jaga.. *tak harap orang bagi pun.. niat nak beli sendiri.. tapi kat Labuan ni mana nak dapat? pffttt

Ada lagi sebenarnya..tapi aku malas nak listkan sebab tau xkan dapat punya :’( kalau lah dapat balik time tu, mesti dapat sambut dengan family.. tapi takapa lah.. ni lah namanya pengorbanan jika menuntut ilmu.. ececehhh~ hahhaha.. aku tak harapkan ape2 pun sebenarnya.. yang penting orang tersayang ade di sisi… ^^ 

No comments: