Friday 1 June 2012

ciNDereLLa ceLUP? ape ceLUP?



Tak semua orang yang kita ingat, akan ingat kat kita.. aku terbaca ayat ni dalam FB.. sape yang post? Ehh sebok je nak tau.. hahaha.. sape yang post tu tak penting.. yang penting, makna dalam ayat tu.. aku akui aku selalu teringatkan kenangan lama.. ramai yang cakap, lupakan kenangan dulu, mulakan hidup baru. Uisshh~ its not that easy la kawan.. tak semua benda kita boleh lupakan dengan mudah.. bukan aku tak nak bagi peluang kat orang lain untuk masuk dalam hati aku ni.. tapi mungkin belum sampai masanya lagi :D

Kisah percintaan aku tak ada lah tragis mana.. Tragis lagi kisah percintaan dalam cerita ibu mertuaku tu.. Cuma kesan sampingan tu besarrr.. aku xde lah cakap nak mr. right.. tapi xde lah jugak cakap nak mr. wrong.. (xde istilah ni? Suke aku la :p) alaa..senang cerita, aku tak ready lagi la~ pfftt~ hahaha.. memang angan2 cinderella konon nak lelaki purpose dengan bunga bagai, siap melutut lagi..alahai sweet…. Tapi tu Cuma angan2 cinderella celup je.. siapa cinderella celup tu? aku ke? mungkin ya, mungkin tidak :P

No comments: