Friday 1 June 2012

aku, DiA & meREka



aku , ami, ijad and wan little two little three little indian~ lalalala~ hahaha.. nak post pasal ape sebenarnye pun aku tak tau.. cuma nak perkenalkan kawan yang rapat skarang ni je kot.. first, ami.. ahh tu xpayah cite.. semua entry ade selit nama dia (semua ke? :P) .. ijad hilpi si budak nakal yang bising nak mampuih mulutnya.. selalu jadi mangsa buli aku ngan ami.. kehkehkeh.. kalau aku x piat telinga dia, nanti ami tampo muke dia.. xpun aku tarik2 rambut dia..haha.. kejam? xpun.. tu lah cara kami bermanja~ :p wan si pencinta wanita.. tu jangan cerita la.. sensotip..hahaha.. tapi dia baik what.. selalu belanja aku ngan ami.. haritu siap dapat dunkin donut lagi tu :p tak jangka pun boleh bergurau, duk makan semeja, minum air share gelas ngan diorang sebab dulu xpernah pun bertegur..hahahaha.. tapi macam org kata... LIFE IS UNEXPECTED ! peace yo!

No comments: