Saturday 2 June 2012

LoVEY dOVEy



Assalamualaikum STALKER!! ehee~ mood nak mengupdate tu datang memalam buta ni… tapi nak update ape pun aku tak sure sebenarnya.. hehe.. actually harini aku nak kongsi siket ngan korang tentang “CINTA”.. apakah itu cinta? Adakah sejenis serangga? Atau sejenis haiwan yang tidak berjantina?? Ehh? Ada ke? Pfftt :p ada satu ayat yang aku ingat lagi sampai sekarang.. di petik dari sebuah novel yang bertajuk “cinta bla blab la”… tak ingat actually.. hehe.. ayatnya

“rindu itu subjektif, sayang itu universal, tapi cinta itu hakiki.. tidak boleh dijual atau dibeli”

Seorang kenalan penah cakap kat aku.. LOVE IS UNEXPECTED! Bila2 dia boleh mai, and bila2 je dia boleh pi.. kadangkala kita sendiri tak akan tahu ape sebenarrnya yang kita rasa.. sama ada perasaan suka, minat, sayang atau cinta?

Selalunya kita akan sedar perasaan kita kat seseorang itu hanya setelah dia pergi meninggalkan kita.. setuju?? Baik korang setuju! Kalau x aku piat telinga! Hahaha… bukan apa.. kita.. ehh bukan kita.. korang selalu lah kan ucapkan “I love u” berlovey dovey ngan partner korang, tapi korang sure ke korang cintakan dia? Ke.. sayang je?? Ehh sat..sat.. bukan aku nak pertikaikan pperasaan korang..aku Tanya je kot.. sebab aku pun ada pengalaman jugak.. baru try siket dah melenting.. aku panggg skali kang.. kurus seminit..==” hahaha.. bukan apa.. aku pun tengah krisis jantina.. eheh! Bukan.. krisis perasaan.. sebab aku sendiri tak faham, tak tau, tak dapat nak klesifikasikan ape perasaan aku sekarang… bukan sekarang je.. dari dulu lagi sebenarnya.. so.. korang pulak macam mana?? ^^ *angkat2 kening :p

No comments: